dinsdag 21 juli 2015

stelen

Vandaag was ik bij mijn vaste supermarkt. Ik sta keurig in de rij te wachten en de meneer voor mij, die met een rollator liep legde zijn boodschappen op de band. Maar 2 dingen niet.

Toen meneer had afgerekend maakte ik de caissière hierop attent. Deze riep een keer naar de meneer die de winkel uitliep. Ik zei dat ze er achterheen mocht gaan en dat ik wel zou wachten. Nou ik kreeg als antwoord: "het is al een oudere meneer, laat hem maar."

Nou breekt mijn klomp. Omdat het een ouder iemand betreft mag deze gewoon spullen stelen uit een winkel? Als ik een keer per ongeluk iets vergeet dan krijg ik een hele preek waar iedereen van mee kan genieten.

Ik was blij dat er geen kinderen waren op dat moment want het zou geen beste leerschool geweest zijn. Stelen mag, want wij doen er toch niks aan.

Ik heb ene klacht ingediend bij de klantenservice van de AH. Ik ben benieuwd wat voor antwoord ik daar op krijg,

1 opmerking:

  1. Dat is inderdaad niet netjes van die meneer. Hoewel het natuurlijk mogelijk is dat hij die twee dingen was vergeten op de band te leggen? Maar daar mag je natuurlijk iemand best eventjes op wijzen zonder dat het vervelend hoeft te zijn.

    Ik ben benieuwd wat de AH gaat doen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen