vrijdag 6 november 2015

draadloos betalen? ik niet


Afgelopen week viel voor de tweede keer dit jaar een nieuwe bankpas op de deurmat. Ja, al de tweede keer. Ook dit keer toog ik naar het bankkantoor om deze in te leveren.

Helaas stond ik eerst 20 minuten in de rij voor de balie om vervolgens weer plaats te kunnen nemen op een stoel om verder geholpen te worden door een collega van de baliemedewerker. Helaas was dit wachten ruim 45 minuten. Intussen was ik al weer bij de baliemedewerker geweest om te vragen of ik geen afspraak kon maken om mijn  nieuwe bankpas in te leveren, maar helaas kon dat niet.

Eenmaal aan de beurt spuide ik opnieuw mijn ergernis over het feit dat ik nu voor de tweede keer naar het bankkantoor kon komen om een pas in te leveren terwijl ik drie maanden geleden ook al voor hetzelfde was geweest en duidelijk had aangegeven dat ik geen nieuwe bankpas nodig had en als mijn oude bankpas aan vervanging toe is ik er eentje wil zonder draadloos betalen.
Nou, mevrouw het spijt ons dat het verkeerd gegaan is. Ik hoop dat het dan nu goed komt. Kreeg ik te horen. Nou ik hoop het ook, want ik ben in staat om op stappen. Want even op en neer naar het bankkantoor vandaag heeft mij met op en neer fietsen, wachten en afhandeling ruim 3 uur gekost. Hoezo dienstverlening?

Dus wat staat er op mijn to-do lijstje van dit weekend? Hoe verander ik van bank en wat komt daar allemaal bij kijken.

2 opmerkingen:

  1. Volgens mij zijn ze bij de andere banken al net zo erg. Ik heb ook zo´n rare pas gekregen en ze zeiden dat je contactloos tot 25 euro kunt betalen zonder pincode. Dat betekent dat dus iedereen 25 euro van je rekening kan afhalen iedere keer weer. Mooie boel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat iedereen die je pasje vindt zomaar 25 euro eraf kan halen is de reden dat ik het niet wil. Ik heb ook nooiteen chipknip gehad.
      Er werd me wel gezegd door de bank medewerker dat ik het geld kon terugvrwgen, maar ja dan ben ik weer een dag kwijt, want dan heb je ook nog een aangifte formulier van de politie nodig.

      Verwijderen