zondag 18 september 2016

Foto's

Foto's, wat doe je er mee?

Nou eerlijk gezegd op het moment erg weinig. Maar daar gaat verandering in komen. Aangezien de vonden langer gaan worden nu het herfst wordt, gevolgd door een winter (met vorst en sneeuw hoop ik). Dit keer wil ik er echt werk van maken om de foto's die ik nog heb liggen in te plakken in de albums, die ook al even in de kast staan.

Iets anders is het met de digitale foto's. Wat moet ik daar in hemelsnaam mee. Nou, in ieder geval de foto's van mijn telefoon halen en op de pc en usb zetten. Aangezien mijn telefoon keuren krijgt wil ik niet net als de vorige keer een hoop kwijt zijn.

Dus waar heb ik mee bezig op het moment van het typen van dit bericht? Ja, juist. wachten tot alle foto's van mijn telefoon gehaald zijn.
Volgens het kleine schermpje zijn het 844 foto's en filmpjes. Maar daar geloof ik niks van. Ik zag ook al afbeeldingen voorbij komen waarvan ik me afvraag hoe ze op mijn telefoon gekomen zijn. Maar het houdt wel in dat mijn telefoon straks aardig leeggehaald kan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten