zondag 11 september 2016

Modern

Mijn dochter vindt dat ze best een moderne moeder heeft. Nou ik ben daar best trots op dat ze dat vindt. Ik ben blij met zo'n compliment.

Waarom vindt mijn dochter dat ik modern ben?

Nou in ons huis hebben we een smart-tv en ik maak gebruik van netflix.
Ik heb een smart telefoon, een tablet en sinds kort een e-reader.

Maar  het feit dat ik daar dan ook zonder al teveel hulp gebruik vankan maken dat is wat mij modern maakt. Ik kan zelf apps installeren op mijn telefoon. En ook heb ik helemaal zelf uitgevonden hoe ik e-boeken op mijn e-reader kan krijgen.

Ik moet zeggen dat ik blij ben met mijn e-reader. Nu heb ik meerdere boeken bij me. Ik maak er thuis gebruik van en onderweg in de trein.
Het ding is licht in gewicht wat het vasthouden makkelijk maakt voor mij. Op slechte dagen zet ik de e-reader in de boekenpoef. Geen gehannes meer met pagina's omslaan. Nu is het gewoon een tikje geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten