zaterdag 25 april 2015

Telefoon kwijt

Ik wilde net mijn mobiel pakken en naar boven gaan om lekker vroeg mijn bed in te duiken.  Nou, dat ging minder snel dan ik dacht. Mijn mobiel lag niet op een van de vaste plekken zoals tas, tafel, trap.

De meesten onder jullie zullen zeggen: Dan bel je jezelf toch?
Uuuh ja, meestal doe ik dat ook maar dan luistert oudste mee en die vindt de telefoon dan voor mij. Maar oudste is mee als leiding op beverweekend en kon me dus niet helpen.

Ik toch mezelf maar bellen. Ik hoorde wel iets maar waar het nou precies vandaan kwam? Geen idee. Na 3 minuten nog niks gevonden.

Ineens liep Boeddha naar een lade van het dressoir en bleef daar kijken. Jippie !!! Ik heb Boeddha de hemel in geprezen met complimentjes en snoepjes die ik nog had, want dit is het gedrag wat ik wil zien van haar.

Tijd voor de eerste trainings sessie.  Dus mobiel op tafel en weer bellen. Bij het kijken naar waar het geluid vandaan komt gelijk belonen en dan er naartoe lokken  en weer belonen. Dit heb ik drie keer herhaald met de telefoon net iets op een andere plek. Ik ben trots op Boeddha.

Het voelt goed want het is een klein stapje in minder afhankelikk zijn van een ander om bepaalde dingen te 'horen '. Komende week dus iedere dag een of twee keer oefenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten