zaterdag 16 mei 2015

(moes) tuin

Het was wat met die moestuintjes van de AH. Jongste heeft ze enthousiast gezaaid en water gegeven. En ja, de plantjes moeten straks toch ergens staan in de tuin.

Dus ben ik aan de slag gegaan met planken die ik nog had liggen. De planken had ik eigenlijk liggen om een plantenbak op hoogte van te maken. Maar goed. Ik vond het fijn dat jongste nu ook interesse heeft in tuinieren.

Dus samen paaltjes aan de planken geschroefd. Jongste heeft de gaten gegraven en de planken op hun plek gezet/getimmerd. Nog wat potgrond en mest door de aarde en dan kunnen de plantjes van de week er in gezet worden.


Ik maak nog 4 planken zodat er een tweede bak bij komt. Het ziet er wel gezellig uit. Nu maar hopen dat er ook nog groenten wil groeien zodat er ook geoogst kan worden.

Van de week nog even kijken of er nog een derde bak past, want het ziet er gezellig uit.

De tomaten en paprika komen in de achtertuin in oude zinken vuilnisbakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten