zondag 20 september 2015

Wat een lucht !!!

'Ffrrtt',  dat geluid hoor ik vandaag regelmatig in de woonkamer. En dat wil wat zeggen dat ik dat geluid hoor. Dat houdt in dat de 'ffrrtt' wel heel luid is.

En niet één of twee keer, nee wel 7 of 8 keer per uur. Waarom het geluid er vandaag er ineens zoveel is en de andere dagen niet? Geen idee.

Maar dat het een hard geluid is dat vind ik nog niet het ergste. De stank die daarna langzaam doordringt in mijn neusgaten, verschrikkelijk gewoon. Ik loop dan ook regelmatig even de kamer uit of nog beter ..... ik stuur de aanstichter de kamer uit. 

Die aanstichter is Boeddha 

Waarom Boeddha nu ineens meer last heeft winderigheid? Geen flauw idee. Er is niks verandert aan haar eten of wandelritme. Ook had ze vanmorgen heel vroeg (ik werd gewekt om 6:30 uur en dat is voor een geplande uitslaap dag echt veel te vroeg. Trouwens voor door de weeks ook) overgegeven en was de ontlasting dunner dan normaal.

Ik ga er vanuit dat het alleen vandaag zo 'geurig' is bij ons in huis. Dus branden we waxinelichtjes met vanille geur. En staan de luchtroosters van de ramen open.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten