dinsdag 8 juli 2014

Het is weer eventjes geleden, maar er is veel gebeurd. Niet iets wat ik vandaag wil delen met anderen want ik heb morgen nog een gesprek met jeugdzorg. Maar als het goed is is het positief nieuws over mijn kinderen en de eventuele terugkeer naar huis.

Wat eet ik deze week?

Maandag: suiker worteltjes, gevulde frikandelletjes met gekookte aardappels
Dinsdag: rode bietjes met broccoli, rozemarijn frietjes uit de oven en stukje kabeljauw
Woensdag: paksoi met tomaatjes, gehakt balletjes met volkoren pasta
Donderdag: zelfgemaakte pizza
Vrijdag: Frietjes met de kinderen en salade
Zaterdag: gebakken aardappeltjes, bietjes, hamburger
Zondag: geen idee, de jongste mag kiezen

Mijn maaltijd van dinsdag.
De broccoli/bietjes die ik over heb eet ik vanavond als ik lekkere trek krijg. Zo eet ik gezond in plaats van naar de sinasaappel cake te grijpen die ik vanmiddag gebakken heb. Die is echt voor bij de koffie/thee.

Mijn ontbijt en lunch varieert deze week: 
  • een boterham met kaas/vlees
  • banaan/boekweit pannenkoek
  • havermoutpap
  • boekweit/kokos muffins met rode vruchten
  • spelt/wortel koekjes
  • appel/kaneel muffins met havermout vlokken
Voor tussendoor heb ik nog sinaasappels om te persen en appels. En natuurlijk de sinaasappelcake.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten