zondag 22 juni 2014

Wat te doen op een zondag?

Nou kan ik een heleboel verzinnen van wat ik graag op een mooie zondag zou willen doen.

Ik zou best een dagje naar zee willen, een fietstocht maken, wandelen door het bos, een dierentuin bezoeken. Maar helaas dat zit er voor mij bijna nooit in.

Vandaag is het redelijk weer en zou ik best weg willen, wil het niet zo zijn dat de oudste veel huiswerk heeft en morgen een aantal verslagen moet inleveren. Over 2 weken zit voor haar de proefwerkweek erop. 
Ik zit dus thuis in de tuin. Nu heb ik even de laptop maar die wil de oudste zo weer terug.

Wat zit ik dan wel te doen

Ik heb het borduurwerk van een kennis weer gepakt en ben verder gegaan met het borduren van de poezen kopjes. Ik geniet van het zonnetje dat komt en gaat. Houd de katten in de gaten zodat deze in de tuin blijven en niet op bezoek bij de buren gaan die 5 bouviers hebben zitten.


Ik pak een kop koffie met een koekje, een glas ijskoud water, eet mijn boterhammetje en heb het recept opgezocht voor vanavond.

Af en toe kijk ik omhoog en hoop dat de donkere wolken voorbij drijven. En ik kijk naar mijn kat die op tafel slaapt.


Eigenlijk heb ik niks te klagen. Maar in mijn hoofd maalt het verder. Degene die me kennen weten waarover. Krijg ik wel of niet de kinderen terug in huis. Over 3 weken weet ik een beetje meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten