vrijdag 7 augustus 2015

ketel problemen

Al sinds dat ik in dit huurhuis woon heb ik problemen met de ketel die er hangt. 
 Afbeeldingsresultaat voor ketelstoring
Vandaag (en vorige week ook al 2 keer) gaf de ketel een storing aan dat de ventilator het niet doet. Hoezo doet deze het niet? De oude ventilator is 7 juli vervangen door een nieuwe.

Ik zit dus weer te wachten op de monteur. Ik heb de woningbouw (waar ik mijn huis huur) al gebeld met de vraag of ik geen nieuwe ketel kan krijgen omdat ik vind dat er wel veel storingen zijn ieder jaar (dit jaar al 4 keer, oeps 5 keer met vandaag erbij). Krijg ik als antwoord dat de ketel pas 11 jaar oud is en dus nog niet vervangen wordt. .
Vorig jaar had ik ook al een keer of 7 storing en dat ze langs kwamen. 

Dus ik wacht rustig (Lees onrustig) op de monteur. Mijn planning in de war. Ik wil nog een aantal dingen halen voor we op vakantie gaan. Maar ja ik kan de deur niet uit. Dan maar de lijstjes maken van de dingen die mee gaan op vakantie en die ik nog wil halen in de winkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten