vrijdag 21 augustus 2015

Ruimte maken

Er gingen deze week 46 dingen mijn huis uit en er kwamen er maar 4 dingen binnen. Dat heet opruimen!                                  
Ik heb de afgelopen dagen weer veel opruim kwartiertjes gehad. Maar wat verdwijnt er zoal uit mijn huis (schuur)?

Naar de kringloop 
* knikkerbaan                     * plantenspuit
* 100 koekvrompjes          * elektrische wekker
* kindergereedschap         * handdoekhaken
* gourmetset                       * schrift
* sla centrifuge                   * kerstboomhangers

Terug naar mijn ouders
* muizengif
* druk plantenspuit
* hoekboorkop


Weggeven via facebookpagina
* 2 zakken zandbakzand
* 6 flessen schoonmaakmiddel

Vuilnisbak/groenbak
* hoeslaken met een gaten
* oude slippers
* oude uit mekaar vallende mezenbollen
* incompleet spel
* oud niet meer bruikbaar gips

recycle bakken
* 15 jampotten
* 3 kapotte weckpotten
* 2 oude mixers

Er kwam ook wat binnen.
* een nieuw hoeslaken
* deksel voor een plastic bak
* leesboek (kringloop)
* spel mah jongg (kringloop)

Zo heb ik weer ruimte gekregen in een kast in de schuur. Hierdoor konden eindelijk die 2 grote pannen die ik maar af en toe gebruik van de keuken naar de schuur. Al bakvormen staan nu ook in de kast in de schuur. 

2 opmerkingen:

  1. Goed gedaan zeg. Er ging duidelijk veel meer uit dan er in kwam. Dat is inderdaad goed opruimen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Juist daarom ben ik het gaan opschrijven dan is het duidelijker dat er meer uit gaat dan dat er binnenkomt. Want zo op het oog veranderd er maar weinig. Maar mijn kliko vertel gelukkig een ander verhaal.

      Verwijderen